czwartek, 24 sierpnia 2017

lace and jeans


Hejka ♥
Dziś mam dla Was kolejną porcję zdjęć zrobionych gdzieś indziej niż w moim pokoju (brawo Amelka!). Naprawdę staram się wykorzystać te dni kiedy mam dużo motywacji, żeby zrobić jak najwięcej rzeczy, między innymi wyjść na małe sesje. Czasem barkuje mi tego kopa żeby zacząć, ale jeśli już się uda to satysfakcja z czegoś co się zrobiło jest nie do opisania. Z tych zdjęć mega zadowolona, chociaż rzadko kiedy robię je w czasie tak pochmurnej pogody i w środku dnia. Taak, jestem fanką robienia zdjęć zwłaszcza o zachodzie słońca, założę się że część z Was mnie rozumie.
Co do stylizacji jest moja ulubiona koronka, dużo jeans'u i wysokie buty, nie ma wygodniejszych i ładniej wyglądających na nodze, ale o tym chyba już kiedyś wspominałam haha. Za chwilę z siostrą lecę na kolejne zdjęcia, bo mam jeszcze kilka myślę że fajnych pomysłów na nie i stylizacje.



bluzka-New Yorker
buty-DeeZee
kurteczka-H&M
spodnie-?

Co myślisz o zdjęciach? ♥

40 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, zakochałam się w nich po uszy. Naprawdę. Cudowne masz ciuszki, uśmiech, ajajajaj! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i stylizacja! Rzeczywiście buty świetnie prezentują się na nodze. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia!
    przepiękna stylizacja <3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i śliczna stylizacja! :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda ten zestaw, a zdjęcia przy samochodzie - sztoos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji! ;) Zdjęcia mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Rewelacyjnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzeczka, lubię koronki. Połączenie jeansu i koronek wygląda obłędnie! Masz piękny wianek na włosach. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie,że coraz wiecej zdjęć jest w plenerze <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. sesja robi wrażenie :)) cudowny masz uśmiech i świetną figurę;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny look. Taki zawsze się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczna stylizacja;) bardzo ładną masz bluzeczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejciu jaka ty jesteś piękna ! <3

    http://wiktoriafiutak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. uśmiechaj się częściej bo pięknie się uśmiechasz :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo uroczo wyglądasz! Ale w tych butach chyba bym się zabiła, haha. Chociaż, jak piszesz, że wygodne, to chyba nie jest tak źle
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowne zdjęcia, w szczególności te przy aucie skradły moje serce! *.*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna stylizacja, bardzo Ci ładnie w tej bluzeczce. Piękne zdjęcia, urocze miejsce na sesję zdjęciową! :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, great outfit, dear! Very nice styling, like it a lot!
    You look amazing! Wonderful photos!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja super! Bardzo w moim stylu, mega mi się podoba ^^ Pomyśleć, że coś tak prostego, może robić tak dobre wrażenie! Czasami mniej znaczy więcej, zwłaszcza jeśli chodzi o taki stonowane kolory *.* Super, że zdjęcia nie z pokoju (choć te też bardzo lubię).

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia świetne i stylizacja!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdjęcia! Powinnaś pomyśleć poważnie o modelingu. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz bardzo świeżo i naturalnie. Ubrana,a nie przebrana,super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz, czekam na więcej zdjęć! <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

  24. Sliczne zdjęcia :)
    Ja również uwielbiam zdjęcia o zachodzie słońca, ale takie w pochmurne dni również wychodzą ładne :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz! Bardzo inspirujący pomysł na zdjęcia :)
    Pozdrawiam
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia! Stylizacja cudowna! ❤
    Zapraszam❤ na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia na mega wysokim poziomie, a buty skradły moje serce, będę odwiedzać Twojego bloga przez najbliższe 4 soboty, także mam nadzieję, że będę na bieżąco z Twoimi stylizacjami, bo są super <3
    Pozdrawiam serdecznie,
    paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz pięknie. Zdjęcia genialne. Stylizacja bardzo mi sie podoba. Trzy razy TAK <3 :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku, te zdjęcia są super, przepięknie wyglądasz!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zdjęcia wyszły cudowne! Wyglądasz bardzo ładnie :)
    wiktoriazuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne zdjęcia. Bluzeczka skradła moje serce + obserwuję i zapraszam do siebie http://lubietestowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Brak słów aby opisać zdjęcia, są genialne!

    Obserwuję, MÓJ BLOG ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tam lubię zdjęcia w Twoim pokoju, aczkolwiek te mają cudowny klimat ;D
    Obłędne buty!

    Zapraszamy LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacji jesteś naprawdę ładna dziewczyna :) podoba mi się połączenie koronki i jeansów. Szkoda że już jesień ja lubię jednak najbardziej lato i wiosnę pozostałe pory są takie smutne i zimne :) zostawoam obserwacje i wpadnę ponownie :)
    zapraszam odwiedzin mojego bloga i zachęcam do obserwacji www.eterycznepaznokcie.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, na pewno go odwiedzę, a jeśli mi się spodoba zaobserwuję ♥