środa, 30 grudnia 2015

Things that make me happy

Heej! Dziś już 30 grudnia, a ja nie mam jeszcze ochoty robić podsumowania tego roku, tak szczerze to szkoda mi, że 2015 się kończy. 
Na pewno widzieliście na blogach post o tym co sprawia, że jesteś szczęśliwa, ale myślę, że to dobry pomysł i taka lista nieco pomoże przy gorszych chwilach przypomnieć sobie jakie drobne rzeczy poprawiają nam humor.
wieczorne wygłupy z siostrą  ♥  zakupy   ♥   rozmowy z babcią   ♥   owoce   ♥   gorzka i miętowa czekolada   ♥   przytulanie   ♥   głupie zdjęcia   ♥   pisanie postów   nagrywanie   ♥   moje przyjaciółki   ♥   światełka   ♥   Ed Sheeran   ♥   małe jamniki    gra na gitarze   ♥    rysowanie   ♥   moi czytelnicy   ♥   zapach cynamonu   ♥   miłe komentarze   ♥   śpiewanie   ♥   zapach męskich perfum   ♥   nowe buty   ♥   kolor różowy   ♥   fotografia ♥   góry   ♥   poznawanie nowych osób   ♥   wchodzenie pod łóżko   ♥   sernik   ♥ posprzątany pokój   ♥   nocowania z przyjaciółkami   ♥   za duże bluzy i sweterki   ♥   dłuuugie włosy   ♥  słońce w czasie mroźnej pogody  ♥   uśmiech bez powodu   ♥   zachody słońca   ♥   budzenie się przed zadzwonieniem budzika   ♥   Fall out Boy   ♥   sarkazm  ♥  dobre światło do zdjęć  ♥   piosenki Nicki Minaj


W komentarzu napisz trzy rzeczy, które sprawiają, że jesteś szczęśliwa! ♥

60 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na posta. Zrobiłam kiedyś taki na starym blogu i na nowym również to planuję :) Można dowiedzieć czegoś o autorze. 3 rzeczy, które mi sprawiają radość..(ugh, trudno wybrać tylko tyle):
    m.in. przyjaciele, muzyka, sport.. :)

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz mega typ urody, świetnie wyglądasz to i zdjęcia ładne. Pozdrawiam i zostaję :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaciele, miłe komentarze i muzyka to zdecydowanie 3 rzeczy, które czynią, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. *** Czas spędzony z przyjaciółkami *** Moi bliscy i moje koty *** Piękno świata ***

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    Just Me And My Fancy- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjaciele, fotografia, książki i wiele innych rzeczy równie ważnych mnie uszczęśliwia. :D

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spędzanie czasu ze znajomymi, robienie zdjęć i słuchanie ulubionej muzyki :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To rzeczywiście świetny sposób na poprawę humoru :-D.U mnie są to przyjaciele i rodzina,miłe komentarze oraz fotografia.

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam rozmowy z (pra)babcią :) W szczególności o jej młodości :)
    Psychology & Life
    I want to be fitgirl

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie to przyjaciele, jedzenie i koncerty :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim przypadku też Ed Sheeran 💚<3, wypady z przyjaciółmi, blogowanie i można by tak cały czas wymieniać :D

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. *Blog*muzyka(Shawn Mendes hahaha)*książki* :D
    Śliczne zdjęcia :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi zakupy zawsze poprawiają humor. Gorzej jest później jak zaglądam do portfela haha ;D
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Robienie zdjęć, uśmiech, spędzanie czasu ze znajomymi.:)

    www.cassey-cassey.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fotografia, prawdziwy uśmiech i miłe komentarze na blogu :)

    NISKIE WIEŻOWCE - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Siatkówka, rodzina, przyjaciele. To są moje 3 rzeczy.
    UDANEGO SYLWESTRA!

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Robiłam kiedyś taki post i uwielbiam czytać takiego typu posty! Śliczne zdjęcia ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurczę jak napisałas o tej czekoladzie z miętą to pomyslalam sobie ze nigdy jej nie jadłam i przez ciebie muszę ją teraz kupic :D ZAPRASZAM DO MNIE _ KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne zdjęcia! Każdy powinien zrobić sobie taką listę, żeby być świadomym co sprawia mu szczęści i dzięki temu częściej przywoływać je do siebie :)
    Moje szczęście wywołują: miłe komentarze na blogu, znajomi i owsianka haha <3
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz niesamowitą urodę! Mnie osobiście uszczęśliwia mnóstwo rzeczy. Ale chyba najbardziej szczęście moich bliskich i moje niektóre osobiste sprawy ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. rozmowa z przyjaciółmi, rodziną, czekolada, muzyka :)
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień bez Ed'a Sheerana jest dniem straconym! <3
    Piękna! Szczęśliwego Nowego Roku <3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szampana piccolo,
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy,
    Życzeń serdecznych,
    Wspomnień najlepszych
    oraz braku kaca
    kiedy w nowym roku pamięć wraca

    Udanego nowego roku!

    Blog z opowiadaniami:
    wankostories.blogspot.com
    Blog z przemyśleniami:
    wanko-san.blogspot.com

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje przyjaciółki, siatkówka i blog <3 Rzeczywiście fajny pomysł na post, krótko i na temat! ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie bardzo podobne rzeczy cieszą! :) przyjaciele, zwierzaki, blog, pisanie, piękne niebo, herbata, uśmiechy nieznajomych! no i.. dodam tu jeszzcze Twojego bloga, który bombarduje mnie pozytywną energią <3
    :D piękne, pozytywne zdjęcia!


    całusy!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki pozytywny post! ;)
    Moja krótka lista: blogowanie, deskorolka, przyjaciele, seriale, spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  27. Pisanie postów, miłe komentarze i czytelnicy to zdecydowanie rzeczy które mnie uszczęśliwiają ;) Uwielbiam twojego bloga <3 Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ludzie którrzy mnie otaczają, miłe komantarze na blogu, słońce - to to co sprawia, że jestem szczęśliwa
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia :)
    A mi co sprawia radość? Sport, rodzina i hmm zakupy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Blogowanie, tańczenie, Roksana :)
    Ah i wiele innych, ale bardzo ciekawy post i pomysłowy!
    ZApaszam do mnie w wolnej chwili:http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super pomysł na podsumowanie, mi radość sprawiają przyjazdy mojej siostry, czytanie książek i wyjścia z przyjaciółmi :) śliczne zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. Krótko i zwięźle ;) W sumie też bym wolała zatrzymam się w tym roku 2015 :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodycze, muzyka i blog :)

    ilka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne włosy *,*

    http://i-know--myself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy post :D
    Taniec*Akrobatyka*Babeczki xd
    http://kolorowa-szafa-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie bardzo podobne rzeczy uszczęśliwiają!
    Śliczne zdjęcia :)
    Szczęśliwego Nowego Roku pełnego sukcesów i miłości! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny pomysł na posta! I przepiękne zdjęcia :) Jeśli chodzi o "3" rzeczy, które mnie uszczęśliwiają to będzie to:
    ♥ Muzyka i taniec
    ♥ Przytulanie i uśmiechy
    ♥ Przyjaciele i rodzina
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. super post
    śliczne zdjęcia !
    Szcześliwego Nowego Roku!

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny post, sama kiedyś taki stworzyłam :) mi szczęście daje przede wszystkim rodzina, przyjaciele i muzyka

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. mnie podobne rzeczy czynia szczesliwsza.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja się cieszę, że rok 2015 dobiegł końca, mam nadzieję, że ten rok będzie o wiele lepszy :)
    Post bardzo mi się podoba, zdjęcia są bardzo pozytywne :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi też trochę szkoda, że 2015 się już skończył, ale zobaczymy co przyniesie 2016! :D
    Genialne zdjęcia, uwielbiam Twój uśmiech! <3
    Szczęśliwego Nowego Roku :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ojej... tak mi się miło zrobiło jak czytałam te rzeczy, które sprawiają że jesteś szczęśliwa, bo zdecydowana większość pasuje też do mnie :3
    Moje trzy rzeczy, które bym dodała to: czytanie książek, picie herbatki i zapach koszonej trawy <3
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Z pewnością będą nimi :
    ♥ przyjaciele i rodzina
    ♥ łóżko
    ♥ muzyka
    Pozdrawiam i życzę Ci aby nowy rok był jeszcze lepszy!

    http://mleko-z-pomarancza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. -przyjaciele
    -muzyka
    -książki
    Szczęśliwego 2016 roku! :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie wyszłaś, ja nie przepadam za takimi listami ale twoje rzeczy się z moimi powtarzają
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wciągnęłam się w czytanie twoich postów!
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  48. ojej jaki uśmiech cudny <3
    Ja wole jednak poczekać az 2016 przyniesie cos lepszego niż poprzedni ;)

    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    http://glamour-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetnie wyglądasz w czerwonej szmince :3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam twoje posty :*
    http://agata-blog00.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Super zdjęcia! :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne zdjęcia :)

    nanudezmatynka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Co robisz, że masz takie śliczne loki? :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Poznawanie nowych osób, blogowanie i przyjaciele :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ślicznie wyglądasz i supcio zdjęcia pozdrawiam i zapraszam do mnie http://myblog69141.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, na pewno go odwiedzę, a jeśli mi się spodoba zaobserwuję ♥