czwartek, 20 września 2018

beige, czyli stylizacja na poważnie


Kończę właśnie drugi dzień leżenia w łóżku. Choroba trzyma mnie już od dobrego tygodnia, więc za to, że grzeję się w pokoju kolejny dzień powinnam wstać jutro zdrowa.
Co do zdjęć, jestem bardzo zadowolona (wooow, biorąc pod uwagę jaka krytyczna jestem wobec tego co robię), a bardziej z obróbki. Jakiś czas temu pozwoliłam sobie na kupienie Lightrooma i jestem mega szczęśliwa, brakowało mi czegoś lepszego niż PhotoScape haha. 

Poza tym a zdjęciach jestem ubrana dosyć formalnie? chyba tak mogę to nazwać. Całość utrzymałam w jasnych kolorach, bo świetnie się w takich czuję. W każdym razie myślę ostatnio nad zmianą stylu, dlatego przyszedł mi do głowy taki outfit. Nie będę Cię oszukiwać, uwielbiam sportowe wygodne stylizacje. Teraz pomyślałam, że spróbuję czegoś innego i tadaa założyłam nawet buty na obcasie. Wierzę, że poćwiczę i jeszcze nauczę się w nich chodzić haha.

Jestem też w trakcie składania filmiku, super się bawię, niedługo zobaczysz co wymyśliłam. Ale z czasem coraz bardziej czuję, że potrzebuję nowego aparatu. No cóż, wezmę się w garść, trochę popracuję i może niedługo sprawię sobie coś nowego!


 


A Ty wolisz ubierać się elegancko czy na sportowo?   

42 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba taka stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. chęnie też bym sobie kupiła ten program może kiedyś...
    Można wiedzieć czym robisz zdjecia (aparat obiektyw ?
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię sportowy styl, ale czasami mam ochotę też ubrać się elegancko. Ta stylizacja sztos! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja! Ja na co dzień wolę coś luźniejszego, ale jednak eleganckiego :D

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Byłoby mi miło, gdybyś zadała mi pytanie do Q&A, które planuję zrobić.

    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najczęściej ubieram się tak pomiędzy sportowo a elegancko haha :D zdjęcia przepiękne, kolorki również! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie beżu z bielą wygląda bardzo stylowo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zdjęcia! Słodki kociak

    Zapraszam do siebie,
    Miłego weekendu, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka! Moje przeziębienie na szczęście dobiega końca :D
    Fajny klimat zdjęć i ładna stylizacja <3
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam lightrooma! Poszukaj sobie presetów do pobrania lub twórz własne, bo to świetna zabawa :) Choć ogólnie zdjęcia mi się bardzo podobają :)
    Stylizacja super oraz dużo zdrówka kochana!
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha mega lubię korzystać z presetów, już zrobiłam ich chyba z 15 :D

      Usuń
  10. Oj zdecydowanie wolę ubierać się na sportowo, ale na elegancko też czasami trzeba! :) Cudownie wyglądasz i życzę zdrówka :*

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czasami ubieram sie i tka i ta. SUper foty ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne zdjęcia! To z kotkiem skradło moje serce <3
    Ja zdecydowanie bardziej wolę sportowy styl :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz kochana! I masz bardzo oryginalną urodę :)
    www.spiked-soul.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz przecudownie! <3 bardzo podobają mi się Twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja <3
    super sesja
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie są to moje klimaty ale wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak jest choroba, to żeby wyzdrowieć, trzeba przeleżeć w łóżku. Bardzo fajne zdjęcia, to z kotkiem jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne stylizacja i genialne zdjęcia. Ja lubię mieszać style kocham sportowe buty w nich jest zawsze wygodnie ale lubię się ubierać zarówno elegancko jak i sportowo 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. tak mi się spodobały zdjęcia i teksty, ze zostaje na dłużej <3 leci obserwacja :3
    jeśli masz ochotę wpadaj częściej do mnie :) http://xpvulinkvxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, masz bardzo ciekawy typ urody, taki trochę orientalny 😉Po prostu jesteś śliczna. 😍 Ja mało kiedy na sportowo, wolę bardzo kobiece stroje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny look i przepiękne klimatyczne zdjęcia :)

    **********************************************************

    Zapraszam na nowy post z różowym swetrem!

    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, cudownie wyglądasz w takim zestawieniu ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama jestem chora :( zawsze zaczynam tak jesień. Odkąd pamiętam. Dzisiaj jestem pierwszy dzień na l4, jest naprawdę przyjemnie gdyby nie te objawy grypy :D świetna stylizacja, naprawdę w moim guście :) uwielbiam elegancki styl ale najbardziej uwielbiam go w wersji mieszanej czyli sztywna elegancja plus sportowe elementy :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdrówka kochana! Sama też już jestem po jesiennej chorobie, ale to już taka coroczna norma. Wrzesień bez przeziębienia to nie wrzesień, hah. Stylizacja jest śliczna! Ja chyba najbardziej lubię połączenie sportu i elegancji :)
    Miłego dnia!
    paulan-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie zależy od dnia i od pracy, bo nie zawsze mogę taką elegancję zastosować. ;) Twoja mi się bardzo podoba, chociaż w tak jasnych ubraniach raczej nie chodzę, bo znając siebie od razu bym je wybrudziła. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwłaszcza na naszą jesień niestety kiepsko się sprawdzają :(

      Usuń
  26. Elegancja Francja!:) Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeej Amelia jak pięknie wyglądasz - tak kobieco i z ogromnym wdziękiem! Fajnie jest czasem kompletnie zmienić swój styl i założyć coś totalnie innego :) Życzę Ci dużo dużo zdrówka, no i z niecierpliwością wyczekuję filmiku <3
    PS Jak Ci idzie nauka Lightrooma?

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie super, zrobiłam już mnóstwo presetów, czyli obróbka zdjęć to bajka!

      Usuń
  28. Piękna stylizacja :) Masz cudny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super stylizacja, uwielbiam takie eleganckie stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś bardzo piękna, cudowne sa te fotki, wspaniała stylizacja jak klasyka z lat 70. Bardzo zmysłowo wyglądasz. Najbardziej podoba mi się, gdy siedzisz na oparciu krzesła i masz nogę opartą o stół.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest coś niezywkle kobiecego w tym gdy tak elegancka kobieta jak Ty, tak ubrana spaceruje sobie wsród drzew czy po łące.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, na pewno go odwiedzę, a jeśli mi się spodoba zaobserwuję ♥