poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Co ja tu robię??



Hej ludzie?
Ale tęskniłam! Szczerze to jest mi teraz trochę dziwnie po takiej przerwie tu pisać, że nawet nie wiem czy dobrze się przywitałam haha. Czekałam, aż w końcu wewnętrznie się ogarnę i będę mogła tu wrócić. Przez pół roku nie odzywania się mogłam sprawdzić jak bardzo lubię pisać bloga, robić zdjęcia i prowadzić inne social media.
Mam teraz 3 miesiące wakacji, a w planach trochę lepiej zorganizować sobie życie. Wiecie o co chodzi, każdego czasem nachodzą takie myśli, że to odpowiedni moment na zmiany.
Jeśli spytalibyście mnie o konkretny powód nie pisania bloga: studiaaaa. Przypomniałam sobie o czym ostatnio pisałam i wspomniałam o tym jaką mam wielką nadzieję, że studiowanie nie przeszkodzi mi w robieniu tego co lubię, a jednak nie dałam rady. To był fajny czas, nauczyłam się wielu ważnych rzeczy (bo mam już 20 lat, uczę się takich poważnych rzeczy, wiecie, nie no śmieszki), a jednocześnie czuję że go zmarnowałam. Mam zamiar poukładać sobie wszystko i mniej więcej ogarnąć o co mi w życiu chodzi.
 Pamiętaj, że nie samą nauką i obowiązkami człowiek żyje. Nie myśl za dużo, nie bierz wszystkiego na poważnie, udawaj że Twoje życie to film i baw się dobrze. Chciałabym cały czas tak myśleć, albo chociaż większość czasu.
Ja teraz przypominam sobie jak ładnie przerobić szablon bloga i na dniach powinno się tu trochę pozmieniać.



I pytanie czy chcielibyście post albo filmik z pytaniami w najbliższym czasie?
To byłby dobry pomysł na złapanie z Wami lepszego kontaktu po takiej przerwie!

20 komentarzy:

  1. Super, że wróciłaś. :)Pięknie wyszłaś na zdjęciach! Udanych wakacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś sobie wszystko ładnie zorganizowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wspaniałego bloga. Cieszę się, że znowu będę mogła czytać Twoje posty. Studia są ważną sprawą więc nie dziwne, że nie miałaś czasu na swoje zainteresowania. Myślę, że w trzy miesiące nadrobisz zaległości, a nawet będziesz mieć wszystko na zapas w razie ciężkiego okresu na studiach. Miłego dnia kochana ;*


    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie znów Cię widzieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamina pozytywnej energii wróciła!
    Tylko nie zmieniaj za dużo. Zostaw sobie ten wspaniały uśmiech! Dobrze ci w nim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że wróciłaś! Czekałam na ten moment. Ja również studiuję i wiem jak ciężko jest to wszystko razem pogodzić, ale nie ma co się poddawać :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmik byłby świetny! Ja wolę kogoś widzieć powiedzmy, że na żywo niż czytać post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęskniliśmy :) Super, zobaczyć tu coś nowego :)
    Mega pozytywna energia bije i ze zdjęć i z twoich słów, oby tak dalej :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja ostatnio przeglądając swoją listę blogów zastanawiałam się, czy wrócisz do pisania :D
    Witamy z powrotem!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie rzeczy jak np. studia czy praca, a nawet szkoła są niesamowicie czasochłonne i czasami trudno jest wszystko ze sobą pogodzić. W czerwcu poszłam do swojej pierwszej pracy, a w trakcie chodziłam do szkoły i walczyłam o pasek. To był naprawdę okropny miesiąc, więc można powiedzieć, że wiem, co czujesz :D
    Świetnie, że postanowiłaś wrócić i chcesz wszystko sobie na nowo poukładać w social mediach jak i w życiu teraźniejszym :) Trzymam kciuki!
    Masz rację, że życie trzeba wykorzystać i nie można się skupiać się na samej nauce ;)
    Powodzenia z szablonem, powrotem i na studiach!
    Post z pytankami byłby idealny :)
    Piękne zdjęcia! Masz bardzo promienny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej jak ciebie dawno tu nie było! Cieszę się ze wróciłaś! Prześliczne zdjęcia!
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo też się cieszę, że wróciłaś! Uwielbiam Twojego bloga :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że wróciłaś! :)
    Ja również mało co znajdowałam czasu na bloga przez naukę, więc doskonaleee Cię rozumiem :o
    Piękny blog i liczę na kolejne wpisy! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że wracasz ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że wróciłaś :D Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super że wróciłaś! Czekam na kolejne posty ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem fajny byłby taki post z pytaniami i odpowiedziami :)
    Świetny crop top ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Welcome back ^^ Your crop top is so cute and you too.

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na swoim blogu w tym roku sama bywam rzadko, a jak coś publikuje to jakaś recenzja książki czy zdjęcia. Bez żadnych zbędnych tekstów :)
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, na pewno go odwiedzę, a jeśli mi się spodoba zaobserwuję ♥