piątek, 29 września 2017

ostatni spokojny wieczór?

Oh, to był długi dzień. Baaardzo długi. Od rana pakowałam walizki i załatwiałam "ostatnie" sprawy, bo jutro ruszamy do Gdańska. Szczerze to nadal nie wyobrażam sobie siebie mieszkającej w akademiku haha. Jestem sobie wdzięczna, że w połowie września zaczęłam robić listę potrzebnych rzeczy i cały czas, kiedy coś mi się przypominało, dopisywałam. Dzisiaj uratowała mi życie, bo wystaczyło, że przeszłam się po domu z kartką, zebrałam potrzebne rzeczy i skreśliłam. Gorzej było kiedy już musiałam zmieścić je do jednej walizki i torby. Eh, oczywiście, że się nie udało i dodatkowo mam jeszcze cztery duże toby z rzeczami i torebkę podręczną. Czuję się jakbym zabrała masę niepotrzebnych rzeczy i jechała z największymi bagażami haha. 
Trochę przeraża mnie to jak teraz się zorganizuję, mam w planach robić sporo rzeczy, chociaż na pierwszym miejscu będzie nauka to bloga nie mam zamiaru zostawiać. Mam nadzieję, że znajdę osobę która będzie chciała wychodzić ze mną na zdjęcia hihi. Na szczęście druga pewna siebie część mnie, mówi że poradzę sobie idealnie i nie mam się o co martwić. 
Jestem ciekawa kto z Was w tym roku wyjeżdża na studia, a może nawet spotkam kogoś na PG? ♥

74 komentarze:

  1. Gdzie kupiłaś taką rewelacyjną bluzkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja takie dłuuugie dni mam od ponad miesiaca i już padam na głowe :( Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie byłoby jakbyś kiedyś napisała trochę o akademiku, co należy zabrać, jaka jest atmosfera, ludzie..
    Też zamierzam tam mieszkać ale mam jeszcze 2 lata :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiejszy dzień to pakowanie na studia, ruszam jutro. :<
    Powodzenia! <3
    Piękna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na studiach! :) Dasz radę. Studiowanie jest przyjemniejsze niż nauka w szkole. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na studiach! Ślicznie wyglądasz na zdjęciach, bardzo spodobała mi się twoja bluzka :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! <3 Powodzenia na studiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ujęcia :). Ja jeszcze na studia się nie wybieram, ale też nie jest to już tak daleka wizja jak niedawno, ponieważ jestem już w liceum. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że będziesz bardzo zadowolona! Powodzenia <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyglądasz. Bluzeczka świetna. Mam pytanko - gdzie kupiłaś takie okularki? Przecudnie Ci w nich. Sama myślę od jakiegoś czasu o zmianie oprawek, ale stale poszukuje jakiegoś odpowiedniego kształtu.
    Powodzenia na studiach. Najważniejsze to myśl pozytywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wybrałam u optyka w moim mieście i to są: Anne Marie by Middlesun

      Usuń
  11. ślicznie wyglądasz ! spisanie wszytskiego sobie na kartce ulatwia zycie i bardzo pomaga gdy wyjezdzamy mi to uratowalo zycie gdy wyjezdzalam do internatu :)
    pozdrawiam !
    http://by-tala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno sobie poradzisz! Powodzenia na studiach :)!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na studiach! Na pewno sobie dobrze poradzisz, będę trzymać kciuki ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na studiach! Gdańsk.., tak blisko mnie ☺

    Mój blog >> normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia na studiach !!Obserwuje

    https://blondshion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia! mam taką samą tunikę :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/jak-stac-sie-prawdziwie-szczesliwym-5.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna jest ta bluzeczka :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna bluzka i absolutnie przecudowne zdjęcia. :) mnie już na szczęście studiowanie nie dotyczy, ale mieszkania w akademiku wyjątkowo nie lubiłam, wytrzymałam tam tylko pół roku i chyba wyłącznie dlatego, że miałam jedynkę. nigdy więcej. ;) a pakowanie się na studia to zdecydowanie wyższa szkoła jazdy, pamiętam, że za pierwszym razem jechałam do Krakowa wyłącznie z wielkim plecakiem na plecach. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też chciałam na początku jedynkę, ale potem stwierdziłam że może z kkimś będzie jakoś łatwiej i na razie tak jest :D
      ooo chyba nie potrafiłabym spakować się na wyjazd w jeden plecak

      Usuń
  19. Bardzo ładnie tutaj 😍 Zaobserwowałam, liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia :D na studiach trzeba się dobrze zorganizować, ale i tak są świetne, więc powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna bluzka. <3
    powodzenia w nowym miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O a co zamierzasz studiować?
    W sumie też się zastanawiam nad mieszkaniem w akademiku, a dojazdami :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę powodzenia na studiach, jak będziesz się chciała przejść na zdjęcia do Sopotu czy Gdyni to pisz haha, super wyglądasz!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  24. Really nice photos. The blouse is so cute. What camera and lense did you use?
    Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaczynałem studia dokładnie 5 lat temu. Pamiętam swoje przerażenie, kiedy zacząłem się pakować i nagle we wszystkich torbach zaczynało brakować miejsca... chociaż wyprowadzałem się niecałe 50km od mojego domu. Jeśli jako 'doświadczony student' mogę udzielić jakiejś rady, to przede wszystkim staraj się nie robić dużych zaległości! To chyba najgorsze, co może się przytrafić, kiedy zbliżają się zaliczenia, a Ty przez odkładanie wszystkiego na później nie wiesz za co się zabrać. Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia na studiach i mam nadzieje, że będzie Ci się super mieszkało.
    Super zdjęcia! malgorzatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na razie dopiero zaczynam liceum, więc studia jeszcze daleko przede mną :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne zdjęcia :D
    Kurczę, ja dopiero ostatni rok w gimnazjum, nie wiem do jakiej szkoły średniej iść, a sama chciałabym już zacząć takie dorosłe życie, wyprowadzić się i iść na studia :)
    Życzę powodzenia!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzenia na studiach! mnie czekają dopiero za rok;)
    cudowne zdjęcia, pięknie wyglądasz:)

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja dopiero liceum zaczęłam :')
    Powodzenia na studiach!! <3

    klaudia-modelska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie ta przeprowadzka czeka za dwa lata. Powodzenia z zaklimatyzowaniem się w nowym miejscu i na samych studiach! Na pewno wszystko będzie dobrze!

    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia na studiach. Czekam na post o nich. Mnie czeka to dopiero za rok ;p Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia na studiach. Też ostatnio taka lista mnie uratowała, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bluzkę mas zprzepięną :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Organizacja przy takich przeprowadzkach to podstawa! Dobrze, że nie będziesz porzucać bloga. Miejmy nadzieję, że znajdziesz kogoś do zdjęć ;) Rewelacyjna bluzka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia i prześliczna bluzka :) Powodzenia na studiach !:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne zdjecia,powodzenia w akademiku i w szkole! Gdzie przerabiasz zdjecia?

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie piękne zdjęcia! Powodzenia na studiach <3
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale jesteś śliczna! ♥ Bardzo podoba mi się nastrój tych zdjęć. Jejku ja dopiero czy nawet już za 4 lata. Życzę ci jak najlepiej na studiach! :) Zdjęcia robisz pilocikiem czy ktoś ci robi ? :))

    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze tak jest, jak pakuje się "tylko najpotrzebniejsze rzeczy" :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna uroda!
    Studia już mam dawno (niestety) za sobą.. Powodzenia!

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  42. You are always so pretty ♥ I just love your neat photos! ✿

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś prześliczna:) Powodzenia na studiach!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  44. powodzenia na studiach :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pakowanie się to wyższa szkoła jazdy, zwłaszcza kiedy "wszystko" jest nam potrzebne :D
    Ślicznie kochana wyglądasz, rewelacyjna bluzeczka <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdańsk to jedno z moich ulubionych polskich miast ;) Mam nadzieję, że dobrze zaczęłaś rok akademicki i wszystko idzie zgodnie z planem! Trzymam kciuki, kochana!

    ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. O jesteś, ale ślicznie wyglądasz, naprawdę :)
    Ach, ja i te moje pakowania też tak się kończą jak u Ciebie ;) Powodzenia!


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  48. Hej! Świetny post,wyglądasz cudownie :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Teraz się zaczyna nowe życie i nowe przeżycia, ale z tego jak piszesz mogę wywnioskować że jesteś modrą kobietą i co najważniejsze - zawsze sobie poradzisz :) Super zdjęcia! Bardzo podoba mi się Twoje podejście i oczywiście powodzenia na studiach ♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Na pewno dasz jakoś rade i znajdziesz czas na wszystko. Tylko będziesz musiała się przyzwyczaić.
    white-lady990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie ostatnio również zamieszanie spowodowane powrotem na studia :(

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  52. to wyobraź sobie co miałam przenosząc się do UK na studia... istne szaleństwo :) // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny blog Amelio! :)
    Zamieszanie zamieszaniem ale wazne że będziesz dzięki temu szczęśliwa! :)

    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne zdjęcia :3! Powodzenia ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Uwielbiam klimat twojego bloga i twoją urodę :) Nigdy nie mogę napatrzeć się na twoje zdjęcia!
    Ja w tym roku rozpoczęłam 3 rok studiów, a ty na pewno świetnie sobie poradzisz :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jejku jaka ty śliczna!
    Powodzenia na studiach :)
    Ja jeszcze mam półtora roku

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Bluzka przepiękna <3 Kapciuszki różowe też mam:P

    Zapraszam do siebie migliorevita.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ślicznie wyglądasz kochana :) Powodzenia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/10/stylizacja-w-kolorach-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  60. świetna bluzka! pozdrawiam i zostaję tu z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  61. powodzenia na studiach, świetne klapki! haha

    OdpowiedzUsuń
  62. zakochałam się w tej bluzce, powodzenia na studiach!:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Super zdjęcia i piękna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, na pewno go odwiedzę, a jeśli mi się spodoba zaobserwuję ♥