piątek, 18 sierpnia 2017

Minibook Printu ♥

Hej misie!
Chciałam Wam pokazać album jaki ostatnio miałam okazję zrobić w ramach współpracy z Printu.pl, znałam tę stronę już wcześniej i robiłam zamówienie na jeden album więc teraz byłam pewna co do mnie przyjdzie. Tym razem mogłam stworzyć minibook, czyli taki album w pomniejszeniu, możecie dodać do niego zdjęcia prosto z Waszego konta na instagramie albo komputera. Printu ma świetną jakość, więc zamawiając możecie być pewni, że jakość Waszych zdjęć na tym nie ucierpi. Sami możecie też dodać podpisy, cytaty itd, wybrać czcionkę, układ zdjęć i ilość stron. Moim zdaniem super pamiątka i pomysł na prezent, no bo kto nie lubi ładnych zdjęć? Tymbardziej, że możemy zajrzeć do niego w każdej chwili ♥
Jeśli nieco Cię zainteresowałam, tutaj możesz zrobić swój minibook:

24 komentarze:

  1. Taka książeczka ze zdjęciami to fajna sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka książka to cudna pamiątka <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie mini albumy, notesy czy książki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham wręcz takie albumy ! Sama mam taki więc wiem jaka to świetna sprawa ! Pozdrawiam !
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka książeczka, to wspaniałe wspomnienie <3

    http://wiktoriafiutak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś wspaniałego! Tego typu rzeczy zawsze sprawiają, że się w nich zakochuję! ♥ :D
    Zapraszam do siebie
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku <3 Cudowna jest taka książeczka. Sama zastanawiam sie nad zamówieniem takiej. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie mini albumy to świetna sprawa, tym bardziej, że teraz coraz rzadziej drukuje się zdjęcia :)
    A nie ukrywam że to mega pamiątka i miło tak po latach sobie poprzeglądać i powspominać ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piekna ksiażeczka! Wedlug mnie mozna z tego zrobić dobry prezent :)

    gosiajozwiakmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki album to świetny pomysł na prezent dla kogoś jak i dla siebie ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam personalizowane foto gadżety! W zeszłym roku robiłam foto książkę i bardzo chętnie do niej wracam. :)
    https://ksanarunails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama posiadam już 2 minibooki i album(niby prezent dla mojego chlopaka ale uznaje że jest nasz) Są genialne! Polecam każdemu :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na pamiątkę ;) chyba stworze sobie taką książkę ze zdjęciami z wakacji :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna sprawa :) Na pewno sama bym się ucieszyła z takiego prezentu.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne! Podobne robiłam dla mojego chłopaka, ale w empiku. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwilbiam te książki :)
    zapraszam
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wyglada i estetycznie. Tez by mi się taki album przydał zwłaszcza teraz gdzie robię dużo zdjęć swojemu dziecku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna pamiątka :)
    Ja czekam na mój album dla przyjaciółki z printu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam okazję zrobić fotoalbum na tej stronie, takie rzeczy to idealne wspomnienia w świetnej formie! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: www.wdrodzepomarzeniaa.pl (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze nie mam tego typu książeczki, czas to chyba zmienić!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sprawa taki album, naprawdę bardzo nam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wlasnie jestem w trakcie projektowania swojej fotoksiazki i minibooka, nie moge sie doczekac <3 twoja jest przepiekna! niesingielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, na pewno go odwiedzę, a jeśli mi się spodoba zaobserwuję ♥