środa, 21 czerwca 2017

dwa outfity - Zaful

Hej misiaki! Przygotowałam dla Was dwa wakacyjne outfity, oba zrobione z rzeczy ze strony ZAFUL. Starałam się, żeby jeden i drugi jak najbardziej trafiały w mój styl. Ostatnio mam słabość do ubrań z motywem róży, koronek i jak zawsze do ubrań w białym kolorze. Tak czy siak najbardziej chyba w oczy rzuca się torebka-ananas, haha uwielbiam takie ciekawe dodatki do prostych stylizacji. 
___________________

A teraz brawo dla mnie! Wstawiłam złe linki i przypadkiem usunęłam post, dlatego dodaję go jeszcze raz. Jest niedziela, najbardziej leniwy dzień tygodnia i chyba jeszcze nie do końca się obudziłam haha.
 ♥ PIERWSZA STYLIZACJA:




♥ DRUGA STYLIZACJA:

Która stylizacja podoba Ci się bardziej? ♥
Podajcie w komentarzu 2 ceny, w następnym poście wstawię kilka wybranych blogów!

Chciałam Wam też pokazać kilka ślicznych sukienek z ich strony. TUTAJ i TUTAJ możecie obejrzeć ich jeszcze więcej ♥
1 (KLIK)      2 (KLIK)      3 (KLIK)


+Sklep Zaful zorganizował też rozdanie z okazji 3 rocznicy! Więcej informacji znajdziecie na ich BLOGU.

43 komentarze:

  1. Pierwsza stylizacja zdecydowanie jest w moim stylu :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są wspaniałe, ale chyba bardziej przemawia do mnie ta druga ♥
    Zakochałam się w pierwszym stroju kąpielowym! ♥

    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje są super, ale bardziej podoba mi się ta druga. Też uwielbiam ubrania z motywem róż!
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te dwie stylizacje jak najbardziej do mnie przemawiają.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga jest świetna lecz zmieniłabym jedynie do niej buty! :D
    super <3
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja jest zdecydowanie moja!
    Genialne spodenki z tymi naszywkami róż!
    Może jak podejmę współpracę z nimi to coś podobnego zamówię.
    Pozdrawiam, miłego wieczoru :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są świetne ! Bluzka z pierwszej i spodenki
    z drugiej marzą mi się, są cudowne :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stylizacje! ((*
    http://laurie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie bardzo fajne, ale w pierwszej baaardzo podoba mi się torebka :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko śliczne♥
    ostatni strój $21.49
    spodenki w kwiaty $20.99

    teresakielb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy :)
    Okulary z pierwszej stylizacji: $5 84
    Torebka z pierwszej stylizacji: $21 99

    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Amelia fajny wpis, ale wstaw jakieś zdjęcia z sesji z dziewczynami :) Uwielbiam patrzeć na Twoje fotki :)
    Pozdrawiam Sylwia K. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale przepiękne te białe obcasy! Awww zakochałam się :3
    http://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka ananas wygrywa wszystko! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta torebeczka ananas i białe szorty - cuda:) klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej spodobała mi się ta pierwsza stylizacja :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 stylizacja zdecydownaie jest najlepsza ;)
    + poklikane <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taką samą torebkę-ananasa, jest genialna ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie potrafię wybrać jednej, obie są prześliczne <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem druga stylizacja wygrywa, haha :D
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie stylizacje są cudowne! Jednak bardziej do gustu przypadła mi ta pierwsza :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podobają mi się te outfity :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. oba są cudowne, bardzo chętnie przygranę!
    https://trynabepositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oba zestawy są cudowne!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza stylizacja mnie urzekła!
    Ceny:
    torebka ananas €16.99
    okulary z pierwszej stylizacji €5.37
    http://everything-is-a-choice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy, sama chętnie bym je założyła!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. W pierwszym zestawie w oko wpadły mi okulary, ale drugi bardzo mi się podoba! Ja też bardzo lubię biały kolorek :) podoba mi się również ta trzecia sukienka z Twoich propozycji. Ogólnie Zaful ma bardzo ciekawy asortyment :) Dziękuję kochana za odwiedziny ! Pozdrawiam: *

    OdpowiedzUsuń
  29. Druga stylizacja jest niezła :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  30. Druga stylizacja bardziej mi się podoba :)
    Cena okularów z pierwszego zestawu - $5.84, z drugiego zestawu - $6.73.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obie stylizacje są świetne!
    Ale chyba bliżej mam do 1 stroju :)
    Pozdrawiam!
    http://newunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Druga stylizacja jest świetna! Torebka-ananas to prawdziwy hicior! Biały koronkowy top też pięknie się prezentuje.
    Torebka-ananas: $18.49
    Biały top: $16.40
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Obie stylizacje są genialne! :)
    $35.99 , $17.57
    Pozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zestaw nr 1 i 2 mega, mam nadzieje, ze hafty nigdy nie wyjdą z mody :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsza stylizacja jest jak dla mnie trafiona w 10!
    --
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsza stylizacja najlepsza, szczególnie szorty i torebka <3.

    http://galeria-slow.blogspot.com/2017/06/szumowska-kino-to-szkoa-przetrwania.html

    OdpowiedzUsuń
  37. 2 stylizacja , ale z innymi butami i torebką :Dn Po klikane :
    -50.99
    -20.99
    -16.40
    -18.49
    -6.73


    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne, szczególnie ten drugi mnie urzekł ! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Stylizacja pierwsza i trzecia to must have tegorocznych wakacji. Coś dla Pańktóre uwielbiają modę ale i dla tych przeciętnie modnych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Zostaw adres swojego bloga, na pewno go odwiedzę, a jeśli mi się spodoba zaobserwuję ♥